Het blijft genieten

14 januari 2014 - Bonaire, Nederlandse Antillen

De afgelopen dagen blijven we goed en gezellig doormaken.
Zaterdag avond zijn we weer naar de Chill Out geweest. De zaterdag was dit keer een extra voorstelling met een steengoede film: "Hoe duur is de suiker".
Ook nu weer ging het over de slavernij, maar dan in Suriname. Na afloop waren we er stil van! We kennen allemaal de verhalen en de geschiedenis van de slavernij, maar zoals je er in deze film mee geconfronteert wordt, heftig. Maar de film is zeker een aanrader, een bijzonder mooie en ontroerende film.

Zondag waren we naar Lac Cai elke zondag is hier lokale muziek. Heel gezellig en behalve dit blijft het een heerlijke plek om te genieten van zon en water.

Ook het strandje bij het vliegveld blijft een favoriete plek. Je hebt er ook schaduwplekken en dat is wel fijn, zeker als het erg warm is, al geeft de wind verkoeling, het zonnetje kan ook te veel zijn. Het uitzicht richting Kralendijk is leuk en zo af en toe komt er een vliegtuig over.
's Middags zijn het meestal kleintjes van Insel Air of een Divi Divi, die is nog kleiner. De KLM komt pas vroeg in de avond.
Het is een mooie snorkelplek, wij zijn de enigen niet die hier genieten, er komen ook veel Bonaireanen, zeker in het weekend vertoeven hier hele families.

En zo vullen wij onze dagen, heel relaxed. 's Morgens staan we niet al te vroeg op, op ons gemak ontbijt en een beetje aantutten, soms ook nog wat boodschapjes en dan maken we het plan hoe we onze dag verder invullen.
Dus het blijft heerlijk genieten.