Grand Case

6 februari 2014 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Op 5 februari komen we aan in Grand Case. Voor ons niet nieuw want daar waren we al in een rondrit en op de braderie.
We zitten hier dus in St. Martin , het franse deel van het eiland.

We logeren in Grand Case Beach Hotel. Hier hebben we een schitterende studio, echt met alles erop en eraan. Hier kan je maanden verblijven, zou een overwinteringsplek kunnen zijn.
Ook zit er nog een schitterend terras bij.
Het geheel is heel compleet, een leuk restaurant, een mooi strand compleet met ligbedjes.

Op woensdag 6 februari gaan we naar Marigot om te eten in Cafe de Paris. Chantal die eigenaar is van het Sunset restaurant hier in het hotel heeft dit arrengement georganiseerd, zij is ook eigenaresse van cafe de Paris.

Cafe de Paris ligt aan een binnenhaven in Marigot, een heel gezellige plek. We krijgen eerst een rumpunch als welkom. We eten voortreffelijk, op zijn frans.
We beginnen met slakken vooraf.
Tijdens de avond is er entertainment in de vorm van muziek en ook een kleine " carnavals" optocht.
We hebben hier een schitterende en sfeervolle avond. We hebben genoten. Met een taxi gaan we weer terug naar ons hotel.

1. Marieke:
    9 februari 2014
    Nou jongens, dat klinkt weer goed! Wij gaan dat adres van het appartement ook zeker in gedachten houden.
  2. Gijs en Janny:
    10 februari 2014
    En dan nu al weer op weg naar huis. Goede reis. En wel thuis.