Opweg naar Bonaire

30 december 2013 - Dordrecht, Nederland

30.12.2013 Om half acht haalt Evert ons op en brengt ons naar Schiphol. Op Schiphol even shoppen en we drinken een kop koffie. Ondertussen genieten we van de bedrijvigheid op het vliegveld, aankomen en vertrek van vliegtuigen, laden en lossen. Tegen elven lopen we naar de vertrekpier. We kunnen meteen door de controle en na even wachten ook instappen. Om12 uur vertrekken we met de KL 769 via Curacao naalr Bonaire. De stop op Curacao duurde 2 uur omdat er een monteur aan te pas moest komen, de verwarming in het vliegtuig functioneerde niet goed.  Later dan gepland landen we op Flamingo airport op Bonaire.  Totaal heeft de vlucht ruim 12 uur geduurd. Op Bonaire worden we opgehaald door Anita een buurvrouw van Louis en Marieke. Op de Kaya Venus aangekomen zijn we eerst lekker lui op de porche gaan zitten met een drankje. Marieke had dat voor ons koud gezet. We voelen ons wel verreist, dus hebben geen puf meer om koffers uit te pakken. We genieten heerlijk van een drankje, de rust en de temperatuur en gaan tegen elven naar bed.